Hospitality.
Maak je bedrijf gastvrij
Hospitality is een soort toverwoord, omdat het zo’n beetje alles betekent wat met klanten of gasten te maken heeft. De kennis van gastvrijheid is onmisbaar wanneer je iets bedenkt of maakt waar je doelgroep zich in gaat rondbewegen. Die kennis heb ik in ruime mate opgedaan, zowel voor als achter de schermen.
Ik werk al meer dan 20 jaar in de hospitalitybranche, in veel verschillende sectoren en in heel verschillende functies. Ik ken sowieso de horeca van voor naar achter, van drijfnat afwassertje in een Mexicaans restaurant tot leidinggevende in De Jonge Haan, Hilversums hotspot voor de media, en In Kannen & Kruiken, Breda's hipste koffie- en lunchtent. Daarnaast was ik mede-eigenaar en -ontwikkelaar van Vision Lab, een showroom voor allerlei media-oplossingen voor ìn de hospitalitybranche, zoals bijzondere schermen voor aan de wand, virtuele gastheren, media-spiegels en raamprojectie.
Hospitality is een soort toverwoord, omdat het zo’n beetje alles betekent wat met klanten of gasten te maken heeft. De kennis van gastvrijheid is onmisbaar wanneer je iets bedenkt of maakt waar je doelgroep zich in gaat rondbewegen. Die kennis heb ik in ruime mate opgedaan, zowel voor als achter de schermen.
Ik werk al meer dan 20 jaar in de hospitalitybranche, in veel verschillende sectoren en in heel verschillende functies. Ik ken sowieso de horeca van voor naar achter, van drijfnat afwassertje in een Mexicaans restaurant tot leidinggevende in De Jonge Haan, Hilversums hotspot voor de media, en In Kannen & Kruiken, Breda's hipste koffie- en lunchtent. Daarnaast was ik mede-eigenaar en -ontwikkelaar van Vision Lab, een showroom voor allerlei media-oplossingen voor ìn de hospitalitybranche, zoals bijzondere schermen voor aan de wand, virtuele gastheren, media-spiegels en raamprojectie.